Contact gegevens:    06 51047689  info@ehbo-groesbeek.nl

Hardop pagina voorlezen; gebruik 'ctrl-shift-u'

in memoriamOp 1 augustus bereikte ons het verdrietige nieuws dat Piet Jochoms, erelid van de EHBO vereniging Groesbeek, is overleden.

Piet is jarenlang actief lid geweest van onze vereniging. Niet alleen als EHBOer, maar ook in de werkzaamheden van de vereniging. Zo heeft hij het materialenhok van onze vereniging, in de kelder van het Montessori, samen met Hein Leenders en Theo Peters vorm gegeven.

Handig als hij was heeft hij ook op de meubelfabriek waar hij werkte koffers getimmerd voor de materialen voor de lessen en houten spalken voor de EHBOers gemaakt.

Piet volgde trouw alle EHBO lessen. Als er iets te doen was deed je nooit tevergeefs een beroep op hem. Menigeen heeft hem gezien op de vele evenementen waar hij als vrijwillig EHBOer aanwezig was. Jarenlang heeft hij de blaren van vele wandelaars verzorgd. Daarnaast heeft hij in de kascommissie gezeten.

We denken met een warm gevoel aan Piet terug en wensen zijn familie veel sterkte met dit verlies.

de voorzitter, namens de EHBO vereniging Groesbeek.