Hardop pagina voorlezen; gebruik 'ctrl-shift-u'

Op 28 maart jongsleden vond de Algemene Leden Vergadering van de EHBO Groesbeek plaats. Tijd om de jubilarissen van EHBO in het zonnetje te zetten en ze te bedanken voor hun inzet voor de EHBO de afgelopen jaren! Mevr. Peters en mevr. Verbeet beide als 40 jarige EHBO leden en dhr de Ruyter en mevr Jacobs als 25 jarig lid. Daarnaast kende de vereniging dit jaar 3 donateur leden welke de EHBO vereniging al 25 jaar steunen. Te weten Dhr Kaal, dhr Gijsberts en dhr Kleijnen. Allen hebben thuis een bos bloemen van de vereniging ontvangen. We zijn ze erkentelijk voor hun lange steun. Op de ALV is in gemoedelijke sfeer is het jaar doorgenomen en zijn de plannen voor de toekomst besproken. Mocht u ook geïnteresseerd zijn om Eerste Hulp Bij Ongelukken te kunnen verrichten of om te kunnen reanimeren als iemand in uw omgeving onwel wordt, dan kunt u verdere informatie over EHBO en reanimatie cursussen inwinnen bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Van links naar rechts, mevr Peters, dhr de Ruyter en mevr Verbeet. Mevr Jacobs is niet op de foto aanwezig.