logo klein

'ctrl-shift-u' Voorlezen

Tijdens de koningsmarkten op 27 april 2023 in de dorpskernen Groesbeek en Berg en Dal heeft EHBO vereniging Groesbeek de EHBO inzet mogen doen. Was weer super leuk om te doen en een geslaagde inzet.

20230427 1 20230427 2
Koningsmarkt 2023 te Bergen en Dal met EHBO vrijwilligers Geert en Karen Koningsmarkt 2023 te Groesbeek met EHBO vrijwilligers Maurice en Ronald

Lijkt het jou als lid van de EHBO vereniging Groesbeek ook eens leuk om een EHBO inzet mee te draaien en toe te passen wat je tijdens de EHBO-lessen geleerd hebt? Meldt je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als er inzetten zijn, word je op de hoogte gebracht en kun je aangeven of je daar dan intresse voor hebt. Tijdens een inzet sta je er nooit alleen voor en is er altijd een ervaren EHBO-er die samen met jou de inzet draait. We zijn blij met elk EHBO lid.

Misschien zien we jou ook tijdens een komende EHBO-inzet bij een evenement in de Gemeente Berg en Dal?

Bestuur EHBO vereniging Groesbeek.