logo klein

'ctrl-shift-u' Voorlezen

Tijdens het bevrijdingsfestival 2023 bij het bevrijdingsmuseum in Groesbeek waren onze vrijwilligers Yvonne en Ronald (en voor een uurtje ook Geert) van de partij om de EHBO te verzorgen. Een gezellige dag met aan het einde een flinke bui, maar dat mocht de pret niet drukken. Er was ook voldoende vertier binnen in het bevrijdingsmuseum en ging het daar gewoon door.

Lijkt het jou als lid van de EHBO vereniging Groesbeek ook eens leuk om een EHBO inzet mee te draaien en toe te passen wat je tijdens de EHBO-lessen geleerd hebt? Meldt je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als er inzetten zijn, word je op de hoogte gebracht en kun je aangeven of je daar dan intresse voor hebt. Tijdens een inzet sta je er nooit alleen voor en is er altijd een ervaren EHBO-er die samen met jou de inzet draait. We zijn blij met elk EHBO lid.

Misschien zien we jou ook tijdens een komende EHBO-inzet bij een evenement in de Gemeente Berg en Dal?

Bestuur EHBO vereniging Groesbeek.

20230505
Yvonne en Ronald lekker in het zonnetje tijdens het bevrijdingsfestival
(met dank aan Thijs Janssen voor het maken van de foto)