logo klein

'ctrl-shift-u' Voorlezen

Op eerste pinkersdag 2023 kwamen tijdens zelfs twee evenementen onze EHBO vrijwillgers in actie. Prachtig weer en genoten van de evenementen.

Al heel vroeg startte op de zevenheuvelenweg het event Zeven voor Leven, waarbij geld wordt ingezameld voor het goede doel. De opbrengst gaat oa naar Stichting Kanker Zien en andere fondsen. Ongeveer 207 fiesters hebben een 20 km lang parcours bedwongen (en dat door sommige 7 keer). Ook een aantal wandelaars hebben een kleiner parcours afgelegd om geld in te zamelen.

In De Host barstte de 25ste gezellige Horster Spektakel dag los. Dit was georgainseerd door voetbal vereniging DVSG.

pinksteren 2023

Lijkt het jou als lid van de EHBO vereniging Groesbeek ook eens leuk om een EHBO inzet mee te draaien en toe te passen wat je tijdens de EHBO-lessen geleerd hebt? Meldt je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als er inzetten zijn, word je op de hoogte gebracht en kun je aangeven of je daar dan intresse voor hebt. Tijdens een inzet sta je er nooit alleen voor en is er altijd een ervaren EHBO-er die samen met jou de inzet draait. We zijn blij met elk EHBO lid.

Misschien zien we jou ook tijdens een komende EHBO-inzet bij een evenement in de Gemeente Berg en Dal?

Bestuur EHBO vereniging Groesbeek.